Τα τουρνουά στα φρουτάκια πρέπει να αλλάξουν

Ο Yuriy Muratov, επικεφαλής διαχείρισης και ανάπτυξης επιχειρήσεων της Booongo, σε άρθρο του που δημοσιεύτηκε στο casinobeats.com, επισημαίνει γιατί τα τουρνουά στα φρουτάκια πρέπει να προσαρμοστούν, ώστε να ικανοποιήσουν ένα ευρύτερο φάσμα παικτών. H Booongo είναι εταιρεία δημιουργίας παιχνιδιών slot και συμπληρωματικών λογισμικών προγραμμάτων για online καζίνο.

Betshop banner Mia olokliromeni empeiria casino

Booongo: Σχεδιάζοντας τουρνουά για τον περιστασιακό παίκτη

Τα τουρνουά στα φρουτάκια έχουν αποδειχθεί ότι είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο προώθησης για τις εταιρείες, καθώς προκαλούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από πλευράς παικτών, αλλά λειτουργούν και ως μέσο για την περαιτέρω προώθηση ενός νέου παιχνιδιού ή ενός υπάρχοντος τίτλου.

Η ευκαιρία που έχουν οι παίκτες να κερδίσουν κάποιο ελκυστικό έπαθλο είναι σίγουρα ικανό μέσο προώθησης, αλλά το στοιχείο του ανταγωνισμού μεταξύ παικτών είναι εξίσου σημαντικό για τα τουρνουά στα φρουτάκια.

Ωστόσο, πολλά από τα τουρνουά που διεξάγονται στη σημερινή διαδικτυακή αγορά καζίνο αποτυγχάνουν να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες προσέγγισης ενός ευρύτερου κοινού. Η αιτία βρίσκεται στους μηχανισμούς των διαδικτυακών τουρνουά στα φρουτάκια, οι οποίοι δεν έχουν σχεδιαστεί με τρόπο που να μπορούν να κατανοήσουν και να προσαρμοστούν στα πρότυπα συμπεριφοράς των περιστασιακών παικτών.

Η λύση έγκειται στην αλλαγή προσέγγισης των τουρνουά στα φρουτάκια

Η συγκέντρωση πόντων κατάταξης για μεγάλες χρονικές περιόδους δεν είναι κάτι ιδιαίτερα ελκυστικό και ενδιαφέρον για τους περιστασιακούς παίκτες. Οι παίκτες αναγνωρίζουν ότι οι πιθανότητές τους να κερδίσουν είναι πολύ μικρές και το ενδιαφέρον τους μειώνεται σημαντικά.

Η κατανόηση των μηχανισμών των τουρνουά στα φρουτάκια και η απαιτούμενη ισορροπία μεταξύ προσέλκυσης μεγάλου εύρους παικτών, είναι το κλειδί για να διασφαλιστεί ότι οι διαγωνισμοί στα φρουτάκια γίνονται πολύ πιο ελκυστικοί για όλα τα είδη παικτών.

Εναλλακτικές μέθοδοι βαθμολόγησης

Η λύση έγκειται στην αλλαγή της προσέγγισης στη δομή του τρόπου διεξαγωγής τους. Για να έχει κάθε παίκτης τις ίδιες πιθανότητες να κερδίσει κάποιο έπαθλο, θα πρέπει να προσαρμοστεί ο μηχανισμός λειτουργίας των τουρνουά στα φρουτάκια, ώστε να επιβραβεύει το καλύτερο αποτέλεσμα σε μια περιστροφή και όχι τη συνολική συγκομιδή πόντων από παιχνίδι μεγάλης διάρκειας. 

Με αυτό το μοντέλο, όλοι όσοι συμμετέχουν θα έχουν την ευκαιρία να εξασφαλίσουν κάποιο μερίδιο από το χρηματικό έπαθλο. Γνωρίζουμε ότι αυτή η φόρμουλα λειτουργεί αποτελεσματικά, από το πρόσφατο τουρνουά "Money Chase" που πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι.

Η προωθητική καμπάνια διάρκειας οκτώ εβδομάδων σχεδιάστηκε για να αυξήσει την πιθανότητα των παικτών που παίζουν περιστασιακά να εξασφαλίσουν υψηλότερες θέσεις. Το Money Chase αποτελούνταν από πέντε ημερίσια τουρνουά κάθε εβδομάδα, με συνολικό χρηματικό έπαθλο 280.000€, και οι πόντοι απονεμήθηκαν είτε για το υψηλότερο αναλογικό κέρδος είτε για τον υψηλότερο πολλαπλασιαστή γύρου.

Πάνω από 156.000 παίκτες συμμετείχαν στη σειρά των τουρνουά, μια αύξηση 22% σε σύγκριση με τα τουρνουά μας που χρησιμοποιούν τον παραδοσιακό μηχανισμό απονομής επάθλων. Οι συνολικοί νικητές ανήλθαν σε 3.713, δηλαδή 3,5 φορές περισσότεροι από τον αριθμό των παικτών που θα είχαν λάβει βραβεία σε άλλα τουρνουά στα φρουτάκια.

Αυτό αποτελεί απόδειξη ότι οι αλλαγές βοήθησαν σαφώς στην δημιουργία νέου ενδιαφέροντος και στη συμμετοχή πολλών παικτών που παίζουν περιστασιακά, γνωρίζοντας ότι είχαν περισσότερες πιθανότητες να πάρουν μερίδιο του χρηματικού επάθλου. Κάθε περιστροφή είχε σημασία και οι τυχεροί νικητές ήταν αυτοί που κάθε μέρα πετύχαιναν μια μεγάλη πληρωμή αναλογικά με το ποντάρισμά τους ή κάποιον μεγάλο πολλαπλασιαστή.

«… Είναι σημαντικό οι εταιρείες να προσφέρουν μια ποικιλία μηχανισμών απονομής επάθλων στα τουρνουά, που να απευθύνονται σε όλα τα είδη παικτών»

Ένας από τους βασικούς παράγοντες που καθιστούν τα εργαλεία προώθησης τόσο ελκυστικά για τις εταιρείες είναι ο τρόπος με τον οποίο οδηγούν στη διατήρηση των μελών τους. Τα τουρνουά διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη αυτού του σκοπού, καθώς η ανταγωνιστική φύση των ανθρώπων διασφαλίζει ότι θέλουν να κερδίσουν το έπαθλο που προσφέρεται.

Yuriy Muratov, head of account management and business development at Booongo
Yuriy Muratov, επικεφαλής διαχείρισης και ανάπτυξης επιχειρήσεων της Booongo

Η εφαρμογή αυτής της δομής του τουρνουά μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του ενδιαφέροντος των παικτών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Στο πλαίσιο της καμπάνιας μας για το τουρνουά στα φρουτάκια “Money Chase”, οι παίκτες είχαν πέντε διαφορετικές μέρες για να πετύχουν τις απαραίτητες νίκες, αλλά δώσαμε κίνητρο στους παίκτες να συνεχίσουν να επιστρέφουν, αναπτύσσοντας ένα leaderboard μετά από κάθε εβδομαδιαία σειρά, το οποίο επιβραβεύει τους παίκτες για την πρόοδό τους τις προηγούμενες ημέρες.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι ήταν πολύ αποτελεσματικό. Το 27% των παικτών επέστρεψαν στον διαγωνισμό περισσότερες από μία φορές κάθε εβδομάδα της σειράς, κάτι που κατά μέσο όρο αποτελεί βελτίωση κατά 7% σε σύγκριση με τα κανονικά τουρνουά. Η μηνιαία διατήρηση μεταξύ παικτών έδειξε αύξηση 11% σε σύγκριση με τα κανονικά τουρνουά.

Τα τουρνουά στα φρουτάκια θα παραμείνουν ένα σημαντικό εργαλείο προώθησης για τις εταιρείες στο μέλλον, αλλά είναι σημαντικό οι εταιρείες να προσφέρουν μια ποικιλία μηχανισμών απονομής επάθλων στα τουρνουά, που να απευθύνονται σε όλα τα είδη παικτών. Με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο η αρχική σελίδα ενός online καζίνο περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές μορφές παιχνιδιών, πρέπει να εξεταστεί ο ίδιος τρόπος σκέψης για τον τρόπο δημιουργίας και προώθησης των τουρνουά στα φρουτάκια. 

Η προσέγγιση αυτή θα επιτρέψει στα τουρνουά να αυξήσουν την κίνηση και να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες αυτής της μορφής προώθησης.